I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 25, 2011

:::header ku yg gedabak:::

skrng pukul beraper datok harimau??
woi aku tidoq lah!!! p maen jaoh2!!!
hu3.. hye korang..
emy baru jer buat header.. hu3.. cool x??(woi bajet lah..)
header emy nampak kebudak budakan sket. well undoubtedly dats me..
mmg emy perangai cam budak2.. ader aku kesah?? (mintak maap lah yerk wahai readersku yg budiman emy dah ting tong time2 camnih) hik3..
btw emy akan stick ngn header nih sampai rase diri nak tukar balik header 2..
mater pown dah kuyu, katil pown dah memanggil manggil.. aper lagik jom tidoqqq!!!
camat malam bloggers!!!
sekian..
aper kene mengene pic nih ngn tajok entry ko?? sajer jer nak letak. ni lah salina sayang.
dialah antara my best fren kat ipg. ni time muker tgh tahan lapar..


~~~LOVe YaLLz~~~

4 comments:

Ryan Ervan said...

tahan lapar~ aku rasa aku tau isu si salina time tuh? gaviscon?? haha..

pergh dah pandai wat header sendiri.. gitew, syabar dr syarikat air selagor haha..

☀ Izzaty Hedry☀ said...

mmg besaq gedabak..:p

Anonymous said...

tu diaaa, pas sorang-sorang duk buat header besar gedabak tayang muka masing-masing.hahaha. seb baik aku takde gambar, kalau tak, aku pon join sekali ah.haha. bila nak buat contest nya dato' oi?? berjanggut dah prof tunggu nih..

HelMi ZaKi said...

nih baru per cubaan nyer header