I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

nak join click sini

hari ni aku nak join. Segmen : Ben Ashaari Soal Cinta.

Jika anda blogger LELAKI maka sila jawab soalan ini

    1. Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
      *baek hati, kelakar, pandai masak, pandai amek hati org tua
    2. Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..
      *cara pembawakan diri.. tapi biar seksi dalaman jgn seksi luaran nanti makwe aku x selamat. hahah
    3. Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
      *pengorbanan cinta.. toink3.. yg nih susah sket nak jwb.. mendalam pegorbanan cinta nih. kita kena tgok kiter berkorban dari segi aper. duit ker, org ketiga ker, tapi yg penting klu demi kebaikan dua2 belah pihak berkorbanlah demi cinta.. chewah...
    4. Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?
      *aper sajer 2 x yah lah.. karang aku suruh die terjun menara KL untuk membuktikan cinta dia,, dia wat sungguh kang, mati aku x berbini..hik3
    5. Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ?
      *huhu. soalan.... very mencabar.. alah aku bukan nak kawin ngn parents die pown kan3.. kawin larik jerkk. tapi takot x dapat berkat parents die plak kan.. hurm....
      xper2 aku pastikan  aku 'kayooooo' dulu baru pinang anak orang confirm x kena reject ngn parents si pompuan.. hik3
    6. Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ?
      *xpenah... sebab sayer ni org yg baek hati..
    7. Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
      *mesti r pompuan.. xkan kaun adam x nak sokong kaum adam kan.. sbb pompuan nih suker wat perangai.. tgok jerk lelaki hensem cam aku tros nak.. mmg x setia.. hik3 (sorry gals)
    8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
      *kuat gak lah.. tapi xderlah cemburu buta..
       sekian... sesaper yg nak join jom2 just click 'sini' kat bawah banner 2.. cepat2  tgh mlm nih dah tutup..

5 comments:

aizamia3 said...

singgah terjah dari blog abg ben...
bersaing secara sihat... hehehe... no komen...

Unknown said...

waa..xpernah putus? alhamdulillah.. =)

Rose said...

salam..

kunjungan drp blog ben ashaari..

bagus la kalu ada niat nk kumpul duit dulu b4 kawin..di ms akan dtg, xde duit mmg xleh kawin..hihi..

JOM LAWAT:
RozSyah gi retreat
PANAS HATI

fyna ahmad said...

singgah dari belog abg ben....




jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

solomolo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...