I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 19, 2011

::wHo Says BiG Boys don'T Cry?::

haluuuu...... hye krank!!! entri kali emy nak membongkar satu kes yg amat best.. kes aper??


saper cakap big boys x nangis??
maap lah encik gugel sayer terpakse amek pic nih ..
hik3 sbb baru kena ngn entri sayer kali nih..



haaaa..
semestinya..
SALAH! SALAH! SALAH!
salah tanggapan anda 2..
maybe some says..


"eleh kater lelaki!! x macho r nangis2.."
"eeee.. lelaki x nangis lah, cam pompuan jer.."
"lelaki menangis?? no way man!!"
"x malu.. lelaki nangis.. wek, wek!!"
"ko nih lelaki ker haper nak leleh2 segala??"
"ko nangis???? mak aih x jantan r"
"aduyai!!!! kecoh der nak sentap2 sampai nangis"


hah.. ni lah yg selalu kiter dengar.. kan3..
bagi emy sumer lelaki ader hak nak nangis..
wadehel!!! lantaklah kan..
yg nak kuar air mater 2 aku(lelaki lah kan)
yg nak leleh sampai bengkak mater 2 aku(lelaki lah kan)
yg korang dok sebok2 tu kenaper?(ceh.. marah 2 emo2.. hik2)
lelaki pun manusia jgk kan..ko hengat lelaki 2 robocop?? x leh nak nangis?
ultraman pun menangis taw..
tgok citer2 romantik tu hah..
hero die sumer menangis taw..
kiter yg tgok movie 2 pown leleh taw..(hehehe..)




knp lelaki menangis??


byk sebab yg memboleh kan lelaki menangis
antaranyer:----}


1)kereta kesayangan yg mahal kena calar
2)kereta kesayangan yg mahal keta langgar ngn org
3)kena reject ngn gf sendiri setelah bertahun tahun menjalin kan hubungan
4)org kesayangan x kira lah sesaper pun yg telah kembali ker rahmatullah
5)rumah kesayangan telah dipecah masok
6)gagal dalam sesuatu ujian( aper2 ujian lah.. ujian akhir tahun ker, awal tahun ker.. aper2 lah)
7)jatoh motor atau accident keta sampai masok wad ( sakit woooo)
8)binatang kesayangan mati
9)diperbodohkan
10)dimalukan depan org ramai( ni kepada mamat2 yg sensetif sententap lah kan)
11)difitnah sampai terganggu gugat kehidupan seharian
12)diganggu makhluk halus sampai dah xleh nak tahan (tapi yg nih bukan air mater yg kuar takot air kencing hik3)
13)tgok movie yg sedeyh geelaa
14) dan laen2 lagik lah..


semacho macho lelaki 2, tipu lah kalau x nangis..
nampok sanget menipu nyer..
sayer pown lelaki..
tapi sebanyak maner kuantiti air mater yg diproducekan semase leleh 2..
haaaa.. itu terpulang lah kat lelaki2 yg nangis.. hik3..


~~~~~~~~sekian~~~~~~~~

********Love YallZ********

2 comments:

gyugu said...

masa keta ko langgar lembu..ko nangis ke? hehe

Aduka zulkifli said...

Ada waktunya kita harus menangis...contohnya saat ditinggalkan oleh si Dia..datanglah hati yg secekal mana sekalipun...bila saat air mata tue nak kuar....tak ade maknanya nak tahan2...ttp kuar gak..tak kisahlah orang nak kata ape pun...janji ianya tak mharapkan simpati juga belas kasihan orang lain...bukan PLASTIc semata-mata k..